Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Reference
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí

Rozvoj zákaznického portálu Pražské plynárenské
Pražská plynárenská
Z důvodu zveřejnění nových „Zvláštních obchodních podmínek“ (dále ZOP), které se týkají Zákaznického portálu společnosti Pražská plynárenská, a. s. (dále PP), je nutné s platností od 1. 11. 2014 rozlišovat dva druhy zákazníků – stávající a nové. V souladu s novými ZOP je stávající zákazník povinen podepsat „Smlouvu o portále“ a souhlasit se ZOP. Nynější stav portálu již není nadále vyhovující ani z pohledu současného uživatele internet na nabízených „Self Care“ možností.
Cíl projektu
Cílem projektu je navržení a implementace vylepšení Zákaznického portálu Pražské plynárenské tak, aby
vyhovoval platné legislativě a obchodním podmínkám vydaným PP a zároveň poskytl klientům PP přidanou hodnotu v podobě nových „Self Care“ funkcionalit a komfortnějšího
uživatelského prostředí:
- Umístění povinného souhlasu se ZOP v registračním formuláři
- Snazší navigace na portále
- Zlepšení ergonomie portálu
- Zvýšení informovanosti zákazníka
- Rozšíření zveřejňovaných údajů o smluvních účtech
- Jednoduché podání požadavků
- Přehledné informace o stavech požadavků
Popis projektu
Projekt rozvoje portálového řešení zahrnoval rozšíření procesů, které je možné zadat elektronicky z pohodlí domova. Portál zjednodušuje komunikaci zákazníkům i pracovníkům Pražské plynárenské. Vše je nyní více intuitivní, což umožnilo přidání další komodity, kterou je možné obsluhovat v portálu. Nyní je možné obsluhovat plyn i elektřinu.
Hlavní část rozvoje zavrhnvala zjednodušení editace údajů, které klient může provést přímo v jednom interaktivním fomuláři a není potřeba procházat mnoho samostatných formulářů, jak tomu bylo dříve.
Vyhledávání prošlo optimalizací, aby byly zobrazovány relevantnější výsledky a kliet se tak mohl snadněji orientovat.
Rozvoj portálu dále zahrnoval:
- Zjednodušení editace údajů
- Doplnění více informací u stavu požadavků
- Možnost zvolit elektronický způsob fakturace
- Optimalizacve vyhledávání
Popis řešení
Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.