Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
O AMI Praha
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí
Jsme systémový integrátor, působící v segmentu ICT bezpečnosti, se specializací na autentizačně/autorizační procesy a řízení přístupů k informacím, bez ohledu na místo uložení (dokument na sdíleném či lokálním úložišti, strukturovaná podoba informací v informačním systému).
Na trhu působíme již 28 let a našim klientům poskytujeme profesionální služby a individuální přístup. Společně s nimi se vždy snažíme nalézt vysoce použitelná, efektivní a funkční řešení, která zjednodušují práci, snižují náklady a zvyšují bezpečnost a zisk. Výsledkem naší práce jsou desítky spokojených klientů a řada prestižních ocenění.
Top management
Členství a partnerství
Společnost Evolveum je tvůrcem oblíbeného opensource identity management software – midPoint. Společnosti Evolveum předcházel v roce 2004 vznik firmy nLight, která již implementovala řešení IdM firem Sun a Novell. V letech 2010 až 2011 pak spolupracovala na vývoji první verze OpenIDM firmy ForgeRock.
V roce 2011 pak vznikla již samotná společnost Evolveum, která se soustředila na vývoj vlastního IdM řešení midPoint. Evolveum klade důraz na řízení vývoje open source IdM produktu midPoint a na úzkou spolupráci se svými partnery, klienty a dalšími vývojáři.
AMI Praha je Gold Partnerem společnosti Evolveum.
CyberArk je globálním lídrem v oblasti zabezpečení privilegovaných přístupů. Nabízí řešení označované jako PAM (Privilliged Access Management). CyberArk pomáhá organizacím s řízením přístupu uživatelů k systémům nebo síťové infrastruktuře.
Společnost Broadcom v roce 2018 koupila společnost CA Technologies, která se v oblasti informační bezpečnosti zaměřuje na komplexní ochranu digitální identity uživatelů před jejím zcizením a zneužitím. Konkrétně se věnujeme vývoji a dodávce předních technologií a služeb v oblastech řízení životního cyklu identit a jejich přístupových oprávnění, auditu a monitoringu privilegovaných uživatelů, silné autentizace a autorizace s prvky rizikové a behaviorální analýzy, a v neposlední řadě platformě pro rychlý vývoj, provoz a zabezpečení podnikových API. Tato řešení pomáhají našim zákazníkům nejen k povýšení IT bezpečnosti na nejvyšší možnou úroveň, ale současně k celkovému úspěchu v dnešním silně konkurenčním digitálním prostředí.
SailPoint se zabývá poskytováním správy identit a správy pro přístup k nestrukturovaným datům.
Skupina Thales je světovým dodavatelem elektroniky a dalších řešení pro letectví, kosmonautiku a trh s obrannými a zabezpečovacími systémy. Security divize Thales se zabývá elektronickou bezpečností. Její portfolio zahrnuje produkty pro ochranu platebních transakcí, autentizaci, šifrováním aplikací, HSM (Hardware Security Module), časová razítka nebo správu a ochranu klíčů pro šifrování datových úložišť. Začátkem roku 2019 Thales akvíroval mezinárodní bezpečnostní společnost Gemalto a stal se tak lídrem v oblasti digitální bezpečnosti.
Varonis vám pomůže především s identifikací a ochranou citlivých dat s využitím detailního logování a určení vlastníků dat pomocí jednoduchých auditů.
Aricoma ID je produktové řešení (IdM, AM, PAM), které nabízí možnost bezpečně a efektivně řídit jednotlivá přístupová oprávnění do podnikových informačních systémů a aplikací.
OKTA je americká společnost se sídlem v San Franciscu pro správu identit a přístupu. Poskytuje cloudový software, který společnostem pomáhá spravovat a zabezpečit ověřování uživatelů do aplikací a vývojářům zabudovat ovládací prvky identity do aplikací, webových služeb a zařízení webových stránek.
One Identity poskytuje řešení zabezpečení jednotné identity, která zákazníkům pomáhají posílit jejich celkovou pozici v oblasti kybernetické bezpečnosti a chránit lidi, aplikace a data nezbytná pro podnikání.
Check Point Software Technologies je dlouhodobě celosvětovým lídrem v oblasti enterprise security, zaměřeným na komplexní zabezpečení sítí zákazníků (Next Generation Threat Extraction). Je špičkou v oblasti IPS (první NSS Labs Recommend IPS), Application Control, URL Filtering (největší databáze na trhu) a Zero-Day protekce.
Oracle Corporation je jedna z hlavních společností vyvíjejících relační databáze, nástroje pro vývoj a správu databází či customer relationship management (zkráceně CRM) systémů. Byla založena v roce 1977 a v roce 2005 zaměstnávala 50 000 lidí. Její zastoupení naleznete ve 145 zemích.
Pentera pomáhá více než 650 organizacím ve více než 45 zemích po celém světě odhalit jejich skutečnou bezpečnostní expozici v reálném čase tím, že emuluje skutečné útoky na každou vrstvu kybernetické bezpečnosti.
Společnost Microsoft (Nasdaq „MSFT“) je nejvýznamnější světovou firmou v oblasti softwaru, služeb a internetových technologií pro osobní i obchodní využití. Společnost nabízí širokou škálu produktů a služeb.
WALLIX Bastion (Privileged Access Management – PAM/PIM) je bezagentské proxy based modulární řešení určené pro správu a kontrolu privilegovaných uživatelů (administrátorů). Umožňuje vytvořit přístupy a přiřadit potřebná oprávnění privilegovaným uživatelům (administrátorům) ke spravovaným systémům, formou „Single Sign On“.
Safetica Technologies je česká technologická společnost působící na trhu softwarové ochrany proti únikům firemních dat ke konkurenci. Vývojem produktů v oblasti DLP (Data Loss Prevention) se zabývá od roku 2007.
Palo Alto Networks je jediný dodavatel řešení kybernetického zabezpečení, se kterým se digitální podniky nemusí rozhodovat mezi zabezpečením, které potřebují dnes, a tím, co jim vydrží do budoucna. Usilují o to, aby jejich zabezpečení nekompromisně splňovalo oba požadavky.
Společnost DAASI International je odborníkem na (federativní) správu identit a přístupů, a to výhradně s využitím technologie open source. Od svého založení v roce 2000 se tento poskytovatel IT služeb z německého Tübingenu zabývá technologiemi pro správu identit, řízení přístupů a adresářové služby pro univerzity, orgány veřejné správy a podniky. Kromě toho se DAASI International podílí na národních a mezinárodních výzkumných projektech. Nabídka služeb zahrnuje poradenství, podporu, hosting a vývoj softwaru, jakož i individuální školení. Společnost DAASI International je dále silným zastáncem digitální suverenity, a proto podporuje otevřený zdrojový kód, interoperabilní protokoly a ochranu soukromí.
Platforma ReaQta-Hive byla navržena jako komplexní zabezpečení koncových bodů pro organizace. Díky spojení modulu Hive Guard Anti-Malware s platformou EDR nové generace jsou zákazníci v podstatě v bezpečí před jakoukoli známou i neznámou hrozbou, přičemž k ovládání celé platformy jim stačí jediný řídicí panel.
Společnost Axiomatics je předním poskytovatelem dynamické autorizace. Již více než deset let poskytujeme podporu vládám a podnikům, kterým umožňujeme chránit kritická aktiva, plnit přísné předpisy, snižovat náklady a zlepšovat spolupráci.
Progress Flowmon zaručuje bezchybný provoz a bezpečnost firemních sítí. Vysoká škálovatelnost, detailní viditelnost, real-time detekce hrozeb.
BankID je pojem, který čím dál tím častěji slýcháte ze všech stran. Vizí Bankovní identity je stát se běžným prostředkem pro online ověření a elektronický podpis v České republice. Služba BankID slouží k elektronické identifikaci fyzických osob s širokou škálou použití jako je přihlašování, ověřování, podepisování nebo třeba předávání KYC údajů. Ve zkratce se BankID stane nedílnou součástí digitalizace služeb. Klienti budou při přístupu do prostředí poskytovatelů služeb či produktů používat totožné prostředky jako používají pro přihlášení do internetového bankovnictví. To s sebou přinese rychlejší, bezpečnější a hlavně levnější onboarding klientů a automatickou aktualizaci údajů o klientech. Vlastní přihlašování klientů do prostředí poskytovatelů služeb či produktů se stane velmi intuitivní a jednoduché.
CYFIRMA vám pomůže být o krok dál před hackery, nabízí totiž možnost prevence kybernetických útoků díky díky inteligentnímu předvídání hrozeb.
GREYCORTEX Mendel poskytuje přesný přehled o zařízeních a dění v síti, pokročilou detekci hrozeb a automatickou reakci na útoky.
Syxsense je pokročilý nástroj pro správu všech koncových bodů s širokou škálou využití na jakékoliv aplikace třetích stran.
Netwrix umožňuje čelit digitálním hrozbám tím, že dokáže identifikovat a chránit citlivá data bez ohledu na to, kde se nacházejí.
Společnost BlackBerry, která byla založena v roce 1984 jako Research In Motion (RIM), je nyní lídrem v oblasti kybernetické bezpečnosti – pomáhá podnikům, vládním agenturám a bezpečnostně důležitým institucím všech velikostí zabezpečit internet věcí (IoT).
Jednotná platforma SO společnosti Logsign zjednodušuje bezpečnostní operace tím, že nabízí jediné integrované řešení. Snižuje náklady a složitosti spojené s individuální správou více bezpečnostních nástrojů. Díky funkcím SIEM nové generace, threat intelligence, UEBA a SOAR mohou organizace optimalizovat a zefektivnit provoz kybernetické bezpečnosti prostřednictvím jediné platformy.
Společnost Senhasegura se specializuje na bezpečnostní řešení a správu přístupových práv. Hlavním produktem je platforma Senhasegura Privileged Access Management (PAM), která umožňuje organizacím zajišťovat a řídit přístup a správu privilegovaných účtů. Toho dosahuje prostřednictvím podrobného sledování administrátorů v sítích, na serverech, v databázích a různých zařízeních. Kromě toho je pro společnost Senhasegura prioritou dodržování přísných norem, jako jsou PCI DSS, Sarbanes-Oxley, ISO 27001 a HIPAA.
iProov je společnost zaměřená na biometrické technologie, která poskytuje bezpečné ověřování identity pomocí rozpoznávání obličeje. Jejich technologie využívá detekci živosti a umělou inteligenci k ochraně proti podvodům a krádeži identity, což zajišťuje bezpečný a spolehlivý přístup pro finanční služby, zdravotnictví a vládní instituce.
Inalogy je technologická společnost specializující se na řešení v oblasti správy identit a kybernetické bezpečnosti. Poskytuje pokročilé služby pro ochranu dat a správu přístupu, které pomáhají organizacím zabezpečit své digitální prostředí a efektivně spravovat identitní procesy. Jejich produkty a služby nacházejí uplatnění v různých sektorech, včetně státní správy a soukromých firem, kde je kladen důraz na bezpečnost a spolehlivost.
Kvalita a bezpečnost
AMI Praha je držitelem ISO certifikátů pro řízení jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001 : 2016, servisní služby v oblasti IT technologií ČSN ISO/IEC 20000-1 : 2019 a řízení bezpečnosti informací dle normy ČSN ISO/IEC 27001 : 2014. Vysoká úroveň interního řízení je pro naše klienty zárukou bezproblémového průběhu svěřených projektů a minimalizace bezpečnostních rizik.
Politika kvality, bezpečnosti informací a managementu služeb
Řízení kvality na zakázkách nám umožňuje předcházet nežádoucím situacím na projektech a těžit ze získaných zkušeností. Kvalitně řízený projekt je win-win scénářem. Klientovi dává jistotu naplnění jeho požadavků a AMI Praha umožňuje realizovat zakázky efektivně.
Firemní politika bezpečnosti klade vysoké nároky nejen na úroveň vlastních IT služeb, ale zavazuje nás požadovat stejný standard i od našich dodavatelů. Řízením bezpečnosti informací tak garantujeme, že se o data našich zákazníků staráme jako o vlastní.
Poskytování IT služeb na úrovni je pro nás samozřejmostí. Pro jejich zajištění stanovujeme s našimi zákazníky jasná SLA, která vyžadujeme i od našich dodavatelů. Přesnějším měřením plnění SLA a zapracováním best practices ITIL jsme vytvořili předpoklady pro zlepšování služeb servisu pro nás i naše zákazníky.
Akcionáři
POZVÁNKA NA ŘÁDNOU VALNOU HROMADU
Řádná valná hromada společnosti AMI Praha a.s. se uskuteční ve čtvrtek 12. června 2024 od 08:00 v kancelářích společnosti, v 7. patře budova Praga, na adrese: Pernerova 697/35, 186 00 Praha 8.
Program řádné valné hromady
- Zahájení valné hromady.
- Volba orgánů valné hromady.
- Zpráva představenstva o hospodaření společnosti v roce 2023.
- Rozhodnutí o rozdělení zisku za rok 2023.
- Rozhodnutí o odměně představenstvu za rok 2023.
- Rozhodnutí o rozdělení části nerozděleného zisku
- Diskuze a závěr.
K účasti a hlasování na valné hromadě je oprávněn akcionář, který je k rozhodnému dni, tj. k 6/6/2024 zapsán v evidenci zaknihovaných cenných papírů jako vlastník akcie a valné hromady se zúčastňuje osobně anebo v zastoupení na základě písemné plné moci. Plná moc pro zastupování na valné hromadě musí být písemná a musí z ní vyplývat, zda byla udělena pro zastoupení na jedné nebo na více valných hromadách v určitém období. Zmocněnec je povinen oznámit v dostatečném předstihu před konáním valné hromady akcionáři veškeré skutečnosti, které by mohly mít pro akcionáře význam při posuzování, zda v daném případě hrozí střet jeho zájmů a zájmů zmocněnce.
Připomínky, návrhy na změnu či doplnění programu, nebo na znění usnesení, zasílejte prosím nejpozději do 6/6/2024 na mail kamil.doudera@ami.cz.
Tato pozvánka je rozeslána akcionářům e-mailem a je vyvěšena na www stránkách společnosti www.ami.cz.
POZVÁNKA NA ŘÁDNOU VALNOU HROMADU
Řádná valná hromada společnosti AMI Praha a.s. se uskuteční v pondělí 20. června 2023 od 15:00 v notářské kanceláři JUDr. Alena Procházková, na adrese Štefánikova 265/26, Praha 5
Program řádné valné hromady
- Zahájení valné hromady.
- Volba orgánů valné hromady.
- Změna stanov.
Dále bez účasti notářky
- Zpráva představenstva o hospodaření společnosti v roce 2022.
- Rozhodnutí o rozdělení zisku za rok 2022.
- Rozhodnutí o odměně představenstvu za rok 2022.
- Úpravy smlouvy o výkonu funkce.
- Diskuze a závěr.
K účasti a hlasování na valné hromadě je oprávněn akcionář, který je k rozhodnému dni, tj. k 13. 6. 2023 zapsán v evidenci zaknihovaných cenných papírů jako vlastník akcie a valné hromady se zúčastňuje osobně anebo v zastoupení na základě písemné plné moci. Plná moc pro zastupování na valné hromadě musí být písemná a musí z ní vyplývat, zda byla udělena pro zastoupení na jedné nebo na více valných hromadách v určitém období. Zmocněnec je povinen oznámit v dostatečném předstihu před konáním valné hromady akcionáři veškeré skutečnosti, které by mohly mít pro akcionáře význam při posuzování, zda v daném případě hrozí střet jeho zájmů a zájmů zmocněnce.
Připomínky, návrhy na změnu či doplnění programu, nebo na znění usnesení, zasílejte prosím nejpozději do 13. 6. 2023 na e-mail kamil.doudera@ami.cz.
Tato pozvánka je rozeslána akcionářům e-mailem a je vyvěšena na www stránkách společnosti www.ami.cz.
Pozvánka na řádnou valnou hromadu 2022
Řádná valná hromada společnosti AMI Praha a.s. se uskuteční v pondělí 20. června 2022 od 15:00 v kancelářích společnosti, v 7. patře budova Praga, na adrese: Pernerova 697/35, 186 00 Praha 8.
Program řádné valné hromady
- Zahájení valné hromady.
- Volba orgánů valné hromady.
- Zpráva představenstva o hospodaření společnosti v roce 2021.
- Rozhodnutí o rozdělení zisku za rok 2021.
- Rozhodnutí o odměně představenstvu za rok 2021.
- Úpravy smlouvy o výkonu funkce.
- Diskuze a závěr.
K účasti a hlasování na valné hromadě je oprávněn akcionář, který je k rozhodnému dni, tj. k 13.6.2022 zapsán v evidenci zaknihovaných cenných papírů jako vlastník akcie a valné hromady se zúčastňuje osobně anebo v zastoupení na základě písemné plné moci. Plná moc pro zastupování na valné hromadě musí být písemná a musí z ní vyplývat, zda byla udělena pro zastoupení na jedné nebo na více valných hromadách v určitém období. Zmocněnec je povinen oznámit v dostatečném předstihu před konáním valné hromady akcionáři veškeré skutečnosti, které by mohly mít pro akcionáře význam při posuzování, zda v daném případě hrozí střet jeho zájmů a zájmů zmocněnce.
Připomínky, návrhy na změnu či doplnění programu, nebo na znění usnesení, zasílejte prosím nejpozději do 13.6.2022 na e-mail kamil.doudera@ami.cz.
Tato pozvánka je rozeslána akcionářům e-mailem a je vyvěšena na www stránkách společnosti www.ami.cz.
Pozvánka na řádnou valnou hromadu 2021
Řádná valná hromada společnosti AMI Praha a.s. se uskuteční v úterý 22. června 2021 od 14:00 v kancelářích společnosti na adrese: Pláničkova 11, 162 00 Praha 6.
Program řádné valné hromady
- Zahájení valné hromady
- Volba orgánů valné hromady
- Zpráva představenstva o hospodaření společnosti v roce 2020
- Rozhodnutí o rozdělení zisku za rok 2020 – představenstvo navrhuje vytvořený zisk (přesná výše bude známa po finančním auditu):
a) část vyplatit jako dividendu,
b) zbytek převést do fondu nerozděleného zisku minulých let. - Diskuze a závěr
K účasti a hlasování na valné hromadě je oprávněn akcionář, který je k rozhodnému dni, tj. k 15. 6. 2021 zapsán v evidenci zaknihovaných cenných papírů jako vlastník akcie a valné hromady se zúčastňuje osobně anebo v zastoupení na základě písemné plné moci. Plná moc pro zastupování na valné hromadě musí být písemná a musí z ní vyplývat, zda byla udělena pro zastoupení na jedné nebo na více valných hromadách v určitém období. Zmocněnec je povinen oznámit v dostatečném předstihu před konáním valné hromady akcionáři veškeré skutečnosti, které by mohly mít pro akcionáře význam při posuzování, zda v daném případě hrozí střet jeho zájmů a zájmů zmocněnce.
Připomínky, návrhy na změnu či doplnění programu, nebo na znění usnesení, zasílejte prosím nejpozději do 11. 6. 2021 na e-mail kamil.doudera@ami.cz.
Tato pozvánka je rozeslána akcionářům e-mailem a je vyvěšena na www stránkách společnosti www.ami.cz.
Pozvánka na řádnou valnou hromadu 2020
Řádná valná hromada společnosti AMI Praha a.s. se uskuteční v úterý 23. června 2020 od 14:00 v kancelářích společnosti na adrese: Pláničkova 11, 162 00 Praha 6.
Program řádné valné hromady
- Zahájení valné hromady
- Volba orgánů valné hromady
- Zpráva představenstva o hospodaření společnosti v roce 2019
- Rozhodnutí o rozdělení zisku za rok 2019 – představenstvo navrhuje vytvořený zisk (přesná výše bude známa po finančním auditu):
a) část vyplatit jako dividendu,
b) zbytek převést do fondu nerozděleného zisku minulých let. - Diskuze a závěr
K účasti a hlasování na valné hromadě je oprávněn akcionář, který je k rozhodnému dni, tj. k 16. 6. 2020 zapsán v evidenci zaknihovaných cenných papírů jako vlastník akcie a valné hromady se zúčastňuje osobně anebo v zastoupení na základě písemné plné moci. Plná moc pro zastupování na valné hromadě musí být písemná a musí z ní vyplývat, zda byla udělena pro zastoupení na jedné nebo na více valných hromadách v určitém období. Zmocněnec je povinen oznámit v dostatečném předstihu před konáním valné hromady akcionáři veškeré skutečnosti, které by mohly mít pro akcionáře význam při posuzování, zda v daném případě hrozí střet jeho zájmů a zájmů zmocněnce.
Připomínky, návrhy na změnu či doplnění programu, nebo na znění usnesení, zasílejte prosím nejpozději do 12. 6. 2020 na e-mail kamil.doudera@ami.cz.
Tato pozvánka je rozeslána akcionářům e-mailem a je vyvěšena na www stránkách společnosti www.ami.cz.
Řádná valná hromada společnosti AMI Praha a.s. se uskuteční v pondělí 24. června 2019 od 14:00 v kancelářích společnosti na adrese: Pláničkova 11, 162 00 Praha 6.
Program řádné valné hromady
- Zahájení valné hromady
- Volba orgánů valné hromady
- Zpráva představenstva o hospodaření společnosti v roce 2018
- Rozhodnutí o rozdělení zisku za rok 2018 – představenstvo navrhuje vytvořený zisk (přesná výše bude známa po finančním auditu):
a) část vyplatit jako dividendu,
b) zbytek převést do fondu nerozděleného zisku minulých let. - Úprava smluv o VF
- Diskuze a závěr
K účasti a hlasování na valné hromadě je oprávněn akcionář, který je k rozhodnému dni, tj. k 17. 6. 2019 zapsán v evidenci zaknihovaných cenných papírů jako vlastník akcie a valné hromady se zúčastňuje osobně anebo v zastoupení na základě písemné plné moci. Plná moc pro zastupování na valné hromadě musí být písemná a musí z ní vyplývat, zda byla udělena pro zastoupení na jedné nebo na více valných hromadách v určitém období. Zmocněnec je povinen oznámit v dostatečném předstihu před konáním valné hromady akcionáři veškeré skutečnosti, které by mohly mít pro akcionáře význam při posuzování, zda v daném případě hrozí střet jeho zájmů a zájmů zmocněnce.
Připomínky, návrhy na změnu či doplnění programu, nebo na znění usnesení, zasílejte prosím nejpozději do 14. 6. 2019 na e-mail kamil.doudera@ami.cz.
Tato pozvánka je rozeslána akcionářům e-mailem a je vyvěšena na www stránkách společnosti www.ami.cz.