Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Reference
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí
Cíl projektu
Cílem projektu bylo rozšířit možnosti komunikace se stávajícími i novými zákazníky společnosti:
- Nahradit potřebu osobní účasti zákazníka na jednání se zástupci dodavatele komfortní elektronickou komunikací.
- Proaktivní propagace novinek a informací pro širokou veřejnost disponující připojením k internetu.
- Rozšíření oblastí, které je možné řešit elektronicky z pohodlí domova.
Popis projektu
Projekt rozvoje portálového řešení zahrnoval rozšíření procesů, které je možné zadat elektronicky z pohodlí domova. Portál zjednodušuje komunikaci zákazníkům i pracovníkům Pražské plynárenské. Vše je nyní více intuitivní, což umožnilo přidání další komodity, kterou je možné obsluhovat v portálu. Nyní je možné obsluhovat plyn i elektřinu.
Mírně byla optimalizována grafika a byly přidány elektronické formuláře napojené přímo na SAP, pro zrychlení komunikace a větší automatizaci zpracovávaných požadavků. Pomocí elektronických formulářů je možné zadávat dotazy přímo na operátora, měnit všechny důležité údaje k účtům (jména, kontakty, adresy), měnit zálohy i zadávat samoodečty z pohodlí domova. Přes elektronické formuláře lze požádat i o připojení plynu.
Všechny žádosti je možné přehledně sledovat v seznamu požadavků, takže v každém okamžiku vidíte, jaký je aktuální stav vašich dotazů či žádostí.
Popis řešení
Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.