Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Reference
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí
Cíl projektu
Cílem projektu byla změna v komunikaci se stávajícími i novými zákazníky společnosti:
- Nahradit potřebu osobní účasti zákazníka na jednání se zástupci dodavatele komfortní elektronickou komunikací na horní hranici soudobých standardů.
- Proaktivní propagace novinek a informací pro širokou veřejnost disponující připojením k internetu.
Popis projektu
Projekt byl společností AMI Praha, a.s. realizován v úzké součinnosti s Business Holdery z klientského prostředí Pražské plynárenské, a.s. Tato součinnost vyústila do realizace následného projektu vývoje a implementace souboru aplikací pod názvem „Rezervační systém“. Aplikace „Rezervace schůzky s regionálním zástupcem“, „Rezervace schůzky na přepážce“, „On-line diskuze“ a „Informační zóna – novinky“ naplnily portál věcným obsahem. Všechny cíle stanovené klientem i dodavatelem byly realizací obou projektů dosaženy.
Popis řešení
Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.