Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Reference
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí

Podpora a rozvoj IdM
Raiffeisenbank
Podpora a rozvoj implementace identity manageru pro společnost Raiffeisenbank.
Popis projektu
Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod nasazeného identity manageru, konkrétně produktu CA IdentityMinder a souvisejících technologií. V rámci podpory jsou prováděny zejména:
- administrátorské zásahy
- drobné provozní úpravy
- metodické a technické konzultace
- opravy havarijních stavů
- diagnostika chyb
Podpora je zajištěna v módu 8 hodin denně v pracovních dnech se zajištěnou reakční dobou 4 hodiny (reakční doba se mění na základě charakteru požadavku).
V pracovních hodinách může zákazník kontaktovat servisního manažera, ve výjimečných případech i specialistu.
V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.
Na přání zákazníka jsou všechna hlášení a zásahy evidovány v jeho interním systému JIRA s vysoce přizpůsobenými procesy. V případech, kdy klient nepožaduje použití svého systému, používáme vlastní helpdesk řešení.