Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Reference
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí

Servis – Podpora IdM a AM
Česká pošta
Podpora implementace Sun Identity Manager a Sun Access Manager. Podporu a servis poskytujeme od roku 2009 až doposud a proaktivně spolupracujeme s klientem na neustálém servisu a rozvoji.
Popis projektu
Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod aplikace Identity Manager a CzechPoint Identity Manager. Zejména pak:
- automatické procesy
- administrátorské zásahy
- drobné provozní úpravy
- metodické konzultace
- opravy havarijních stavů
Kromě IDM je podporováno Single Sign On a řízení přístupů pomocí aplikace Sun Access Manager. Podporované funkcionality
- jedinečný přístupový bod k portálu české pošty (klientská zóna)
- zajištění Single Sign On pro ostatní aplikace (řízení přístupů)
- zajištění autorizace pro ostatní aplikace (řízení oprávnění)
Dále je podporován Sun Portál (infrastrukturní portál) a mail server SUN One.
Podpora je zajištěna 24 hodin denně 7 dní v týdnu se zajištěnou reakční dobou 2 hodiny.
V pracovnícho hodinách hlásí zákazník své požadavky prostřednictvím AMI helpdesku, kde jsou všechny požadavky a jejich řešení evidovány.
V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek, a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.