Reference

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Reference > Servis - Podpora IdM a AM

Servis - Podpora IdM a AM

Servis - Podpora IdM a AM

Podpora implementace Sun Identity Manager a Sun Access Manager

Podporu a servis poskytujeme od roku 2009 až doposud a proaktivně spolupracujeme s klientem na neustálém servisu a rozvoji.

Popis projektu

Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod aplikace Identity Manager a CzechPoint Identity Manager. Zejména pak:

  • automatické procesy
  • administrátorské zásahy
  • drobné provozní úpravy
  • metodické konzultace
  • opravy havarijních stavů

Kromě IDM je podporováno Single Sign On a řízení přístupů pomocí aplikace Sun Access Manager. Podporované funkcionality

  • jedinečný přístupový bod k portálu české pošty (klientská zóna)
  • zajištění Single Sign On pro ostatní aplikace (řízení přístupů)
  • zajištění autorizace pro ostatní aplikace (řízení oprávnění)

Dále je podporován Sun Portál (infrastrukturní portál) a mail server SUN One.

Podpora je zajištěna 24 hodin denně 7 dní v týdnu se zajištěnou reakční dobou 2 hodiny.

V pracovnícho hodinách hlásí zákazník své požadavky prostřednictvím AMI helpdesku, kde jsou všechny požadavky a jejich řešení evidovány.

V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek, a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.

Použité technologie

  • Identity management
  • SUN Identity Manager
  • SUN Acces Manager

Další projekty pro klienta

Související služby

Zaujala vás tato reference? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS