Publikujeme

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Publikujeme > Akce > Nový zákaznický portál Pražské plynárenské přináší řadu zlepšení

Nový zákaznický portál Pražské plynárenské přináší řadu zlepšení

Nový zákaznický portál Pražské plynárenské přináší řadu zlepšení 123

AMI Praha a.s. vytvořila nový zákaznický portál pro společnost Pražská plynárenská, jehož cílem je modernizovat a rozšířit možnosti komunikace se zákazníky. Díky převedení některých agend do elektronické podoby lze snížit zatížení pracovníků na přepážkách.

Sdílej na sociálních sítích:

Portál registrovaným zákazníkům umožňuje náhled informací spojených s jejich smlouvami, odběrem plynu a fakturací včetně PDF náhledu vydaných účetních dokladů. Dostupný je na adrese https://zakaznickyucet.ppas.cz.

Portál byl realizován na platformě SUN Webspace. Integrace s backend systémy je řešena prostřednictvím webových služeb.

„Při práci na společném projektu s Pražskou plynárenskou jsme se zaměřili především na řešení klíčových potřeb koncových zákazníků a uživatelů portálu a zároveň jsme vytvořili základ pro implementaci dalších služeb. Dobrý výsledek projektu by nebyl myslitelný bez příkladné spolupráce pracovníků PPAS a dceřiných společností, kteří se na projektu podíleli." říká Pavel Kada, projektový manažer AMI Praha a.s.

AMI Praha a.s. je softwarová společnost poskytující komplexní služby v oblastech podnikových IT řešení a internetu. Na trhu působí od roku 1996 a je business partnerem společnosti Oracle a držitelem certifikátů pro řízení jakosti dle normy ISO 9001:2009 a pro řízení bezpečnosti informací dle normy ISO 27001:2006.

Mezi klienty společnosti patří ČEZ, Česká pošta, Telefónica O2 Slovakia, skupina UniCredit, MADETA, Peugeot ČR, Plzeňský Prazdroj a další.


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS