Webové prezentace a aplikace
Nezávisle na oboru vaší působnosti, abyste mohli fungovat, je potřeba, aby se o vás vědělo. A není dnes většího standardu, než prezence ve světě internetu. Otázkou jen je, k čemu všemu chcete internet využít. Cílů, kterých se jeho prostřednictvím dá dosáhnout, je mnoho. Od prostého představení společnosti, produktu či události, přes zisk nových zákazníků, oslovení zcela nových trhů, až k vybudování nového prodejního kanálu nebo propracovaného systému pro příjem zpětné vazby a zisk cenných dat o uživatelích.
Protože tím souhrnným nadřazeným cílem bývá zvýšení zisku, samotnou tvorbou webu nebo webové aplikace to nekončí. Webové prezentace je třeba optimalizovat pro vyhledavače, aby byly ve změti ostatních k nalezení. Je nezbytné nastavit metriky k plnění cílů, abyste byli schopni vyhodnotit, kdy je webová prezentace úspěšná. A protože je tato oblast začleněna do celkové online strategie společnosti, která řídí i přítomnost na webech třetích stran (ať už se jedná o sociální sítě, reklamu na oborových portálech, vyhledávačích a podobně), je třeba přes pokročilé analytické nástroje vyhodnocovat, odkud na webovou prezentaci uživatelé přicházejí, jaký čas na ní stráví, kolik jich je a kam přesně na vašem webu míří. V ideálním případě máte všechny tyto možnosti dostupné přes administrační rozhraní vaší webové prezentace (CMS) a jste schopni jejím prostřednictvím skutečně naplňovat očekávané cíle.
Výhody webových prezentací a aplikací:
- Akvizice nových zákazníků
- Prodej a propagace zboží a služeb
- Budování loajality
- Neomezená komunikace
- Zpětná vazba
- Sběr dat o uživatelích
- Poskytování online služeb
- Podpora image a povědomí o značce
- Interaktivní výměna informací