Správa a podpora
Nasazením do provozu začíná důležité období, ve kterém nové systémy a aplikace musí naplnit cíle, pro které byly navrženy, a potvrdit správnost investic do nich vložených. Na spolehlivém provozu je často bezprostředně závislé fungování kritických business procesů společnosti.
Zajištění kvalitní a spolehlivé podpory informačních systémů je jedním z klíčových úkolů před jejich spuštěním i v průběhu jejich provozu.
AMI Praha v této oblasti nabízí služby svého specializovaného servisního úseku. Naši servisní specialisté se podpoře a údržbě informačních systémů našich zákazníků věnují dlouhodobě. Klademe značný důraz na kvalitu jejich výstupů. Zároveň je zajištěna jejich plná zastupitelnost, aby zákazník nepocítil jakékoli výkyvy v kvalitě dodávané služby. Naším cílem je dlouhodobě kvalitní a spolehlivá služba.
Podporované technologie
Zaměřujeme se na servisní služby v těchto oblastech:
- Podpora aplikací na platformách Java (J2EE), PHP s databázemi MS SQL, Oracle, IBM DB2, MySQL apod.
- Podpora řešení pro Identity & Role Management
- Podpora portálových řešení
- Podpora DMS řešení
Jako součást individuálního řešení jsme schopni nabídnout podporu i dalších technologií.
Služby v rámci správy a podpory
Typické činnosti v rámci správy a podpory jsou:
- Opravy chyb aplikace dle garantovaných podmínek
- Údržba dokumentace
- Manuální monitoring vybraných důležitých funkcí
- Automatický monitoring
- Aktualizace dat (zejména při servisu webových stránek)
- Konzultace pracovníkům zákazníka v případě, že částečně zajišťuje podporu systému (aplikace) vlastními silami
- Drobný rozvoj - změny v malém rozsahu (doplnění funkcí, změny vzhledu apod.)
Helpdesk
Součástí správy a podpory systémů našich zákazníků je i služba Helpdesk a garantovaná úroveň služby (SLA).
Zaujala vás tato problematika? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI