Zákaznický portál Pražské plynárenské, a.s.

Pražská plynárenská, a.s. vystavením svého Zákaznického portálu aplikovala nové trendy v komunikaci se zákazníky.
Cíl
Cílem projektu byla změna v komunikaci se stávajícími i novými zákazníky společnosti:
- Nahradit potřebu osobní účasti zákazníka na jednání se zástupci dodavatele komfortní elektronickou komunikací na horní hranici soudobých standardů.
- Proaktivní propagace novinek a informací pro širokou veřejnost disponující připojením k internetu.
Popis projektu
Projekt byl společností AMI Praha, a.s. realizován v úzké součinnosti s Business Holdery z klientského prostředí Pražské plynárenské, a.s. Tato součinnost vyústila do realizace následného projektu vývoje a implementace souboru aplikací pod názvem "Rezervační systém". Aplikace "Rezervace schůzky s regionálním zástupcem", "Rezervace schůzky na přepážce", "On-line diskuze" a "Informační zóna - novinky" naplnily portál věcným obsahem. Všechny cíle stanovené klientem i dodavatelem byly realizací obou projektů dosaženy.
Popis řešení
Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.
Použité technologie
- Java
- CMS
- Liferay portál
Další projekty pro klienta
Související služby
Související řešení
Zaujala vás tato reference? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI