Publikujeme

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Publikujeme > Pražské služby používají nový HelpDesk

Pražské služby používají nový HelpDesk

Pražské služby používají nový HelpDesk 123

Pro našeho významného klienta, společnost Pražské služby, jsme vytvořili aplikaci HelpDesk, jež usnadňuje a zefektivnuje interní komunikaci s IT oddělením.

Sdílej na sociálních sítích:

Pro našeho významného klienta, společnost Pražské služby, jsme vytvořili aplikaci HelpDesk, jež usnadňuje a zefektivňuje interní komunikaci s IT oddělením. HelpDesk v současné době aktivně využívá více než 800 zaměstnanců společnosti.

Primárním cílem aplikace je umožnit sběr hlášených poruch a požadavků a jejich řešení určenými pracovníky IT oddělení společnosti. HelpDesk dále umožňuje například nastavení schvalovacího procesu nebo monitoring průběhu a stavu řešení jednotlivých požadavků.

Zadavatel požadavku, schvalovatelé a řešitel obdrží e-mailovou notifikaci při zadání požadavku do systému a při potřebě s požadavkem pracovat v průběhu jeho řešení. Požadavky mohou být detailně statisticky vyhodnoceny a je tedy například možné zjistit, kolik požadavků je aktuálně řešeno a jaký je objem nákladů na jejich vyřešení.


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS