Produkty

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Produkty > On-line marketing

On-line marketing

ÚVOD

On-line marketing je pestrá nabídka marketingových aktivit v prostředí internetu. Interaktivní mikrostránky, bannerové kampaně, marketing ve vyhledávačích, e-mail marketing či on-line hry jsou nástroje sloužící k efektivní propagaci vaší společnosti, značky, produktu nebo služby. Internet se stává klíčovým komunikačním kanálem; stoupá jak míra penetrace vysokorychlostního internetu, tak doba, kterou lidé na internetu tráví. Výdaje na marketingovou komunikaci v tradičních médiích klesají na úkor internetu, kde se investice každým rokem zvyšují až o 20 %. Internet nabízí oproti tradičním médiím klíčové výhody – přesné zacílení, testování a detailní statistické vyhodnocení jakékoli internetové kampaně. Tyto vlastnosti dělají z on-line marketingu zajímavou alternativu a/nebo doplněk tradičních komunikačních kanálů.

NÁSTROJE ON-LINE MARKETINGU

BANNEROVÉ KAMPANĚ

Na podporu cílů webové prezentace realizujeme reklamní internetové kampaně. Vybereme vhodné internetové servery a připravíme reklamní bannery v potřebných formátech. Vyhodnocení kampaně provádíme se zaměřením na její účinnost.

E-MAIL MARKETING

E-mail je velmi efektivním marketingovým nástrojem. Vhodnou komunikací se stávajícími zákazníky můžete zvýšit jejich věrnost značce a přesvědčit je k další koupi. V případě potenciálních zákazníků můžete pomocí e-mailu udržovat kontakt, zasílat nové informace a pracovat na své důvěryhodnosti.

MIKROSTRÁNKY

Mikrostránka je malý web, který prezentuje informace o novém produktu či akci. Díky mikrostránce se vyhnete omezením, která plynou z povahy velkého firemního webu. Prezentace není svázána vzhledem firemního webu ani přítomností dalších produktů a vy tak můžete daný produkt prezentovat jedinečným způsobem.

MARKETING VE VYHLEDÁVAČÍCH

Marketing ve vyhledávačích zahrnuje optimalizaci pro vyhledávače a placené odkazy ve vyhledávačích (textové inzeráty, které se zobrazují vedle výsledků vyhledávání). Ty jsou velmi účinným druhem reklamy na internetu. Berou v úvahu, co uživatel hledá a předkládají mu jen reklamu související s hledaným výrazem. Na rozdíl od bannerové reklamy se zde většinou neplatí za zobrazení, ale až za kliknutí.

ON-LINE HRY A SOUTĚŽE

On-line hry a soutěže lze úspěšně využít k marketingovým účelům. Lidé si rádi hrají, váš produkt tak můžete představit zábavnou formou. On-line hry lze využít také k budování věrnosti zákazníka. Nabízíme komplexní realizaci her a soutěží – od návrhu konceptu přes zpracování až po rozeslání výher.

VÝHODY ON-LINE MARKETINGU

STÁLÁ VIDITELNOST SDĚLENÍ

  • nezávisle na čase a prostoru

PŘESNÉ CÍLENÍ A PLÁNOVÁNÍ

  • na konkrétní weby, časový úsek, počet uživatelů

RYCHLÉ A LEVNÉ TESTOVÁNÍ

  • možnost testu několika verzí bannerů nebo e-mailů na malém vzorku, po vyhodnocení se použije úspěšnější verze

JEDNODUCHÁ AKTUALIZACE

  • rychlá editace informací nebo vizuálu

DETAILNÍ VYHODNOCENÍ

  • počet zhlédnutí, počet kliků, míra konverze

PROČ ON-LINE MARKETING OD NÁS

V AMI Praha máme více než deset let zkušeností s realizací úspěšných on-line kampaní. Poskytujeme kompletní servis od analýzy potřeb klienta přes návrh kampaně, její realizaci až po detailní vyhodnocení. Za nezbytný považujeme osobní přístup ke každému zákazníkovi, a proto se o naše klienty vždy starají account manageři, kteří ve spolupráci s nimi definují cíle dané on-line aktivity a poté zodpovídají za jejich dodržení. Po detailním vyhodnocení výsledků kampaně přicházíme s návrhem dalšího vhodného rozvoje v oblasti on-line marketingu. Při práci se inspirujeme nejnovějšími poznatky z oboru a vytváříme moderní kampaně, které naplňují očekávání klienta a splňují předem stanovené cíle.

Zaujala vás tato problematika? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS