Reference

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Reference > Zákaznický portál Pražské plynárenské, a.s.

Zákaznický portál Pražské plynárenské, a.s.

Zákaznický portál Pražské plynárenské, a.s.

Pražská plynárenská, a.s. vystavením svého Zákaznického portálu aplikovala nové trendy v komunikaci se zákazníky.

Cíl

Cílem projektu byla změna v komunikaci se stávajícími i novými zákazníky společnosti:

  • Nahradit potřebu osobní účasti zákazníka na jednání se zástupci dodavatele komfortní elektronickou komunikací na horní hranici soudobých standardů.
  • Proaktivní propagace novinek a informací pro širokou veřejnost disponující připojením k internetu.

Popis projektu

Projekt byl společností AMI Praha, a.s. realizován v úzké součinnosti s Business Holdery z klientského prostředí Pražské plynárenské, a.s. Tato součinnost vyústila do realizace následného projektu vývoje a implementace souboru aplikací pod názvem "Rezervační systém". Aplikace "Rezervace schůzky s regionálním zástupcem", "Rezervace schůzky na přepážce", "On-line diskuze" a "Informační zóna - novinky" naplnily portál věcným obsahem. Všechny cíle stanovené klientem i dodavatelem byly realizací obou projektů dosaženy.

Popis řešení

Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.

Použité technologie

  • Java
  • CMS
  • Liferay portál

Další projekty pro klienta

Související služby

Zaujala vás tato reference? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS