Reference

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Reference > Servis - Podpora IdM a AM

Servis - Podpora IdM a AM

Servis - Podpora IdM a AM

Podpora vlastní implementace Sun Identity Manager a Sun Access Manager.

Podporu a servis poskytujeme od roku 2009 až doposud a proaktivně spolupracujeme s klientem na neustálém servisu a rozvoji.

Popis projektu

Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod aplikace Sun Identity Manager. Zejména pak:

  • automatické procesy
  • administrátorské zásahy
  • drobné provozní úpravy
  • metodické konzultace
  • opravy havarijních stavů

Kromě IDM je také podporováno Single Sign On a to jak pomocí aplikace Sun Access Manager, tak pomocí Kerberos. Cílem je zajistit podporu funkčnosti a opravy havarijních stavů u těchto systémů:

  • SUN Identity Manager (SUN Access Manager)
  • CA Service Desk (kerberos)
  • SAP ITS (kerberos)
  • SAP GUI (kerberos)
  • SAP portal (kerberos)

V neposlední řadě je v rámci podpory prováděno testování kompatibility OS a webových prohlížečů pro SSO a upgrade připojených koncových pro IDM.

Podpora je zajištěna 24 hodin denně 7 dní v týdnu se zajištěnou reakční dobou 2 hodiny.

V pracovních hodinách může zákazník kontaktovat servisního manažera, ve výjimečných případech i specialistu.

V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.

Vše je interně podpořeno vlastním helpdeskem, kde jsou všechny požadavky evidovány.

Použité technologie

  • Identity management
  • SUN Identity Manager
  • SUN Acces Manager

Další projekty pro klienta

Související služby

Zaujala vás tato reference? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS