Reference

Nacházíte se zde: Úvodní stránka > Reference > Podpora a rozvoj IdM

Podpora a rozvoj IdM

Podpora a rozvoj IdM

Podpora a rozvoj implementace identity manageru pro společnost Raiffeisenbank.

Popis projektu

Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod nasazeného identity manageru, konkrétně produktu CA IdentityMinder a souvisejících technologií. V rámci podpory jsou prováděny zejména:

  • administrátorské zásahy
  • drobné provozní úpravy
  • metodické a technické konzultace
  • opravy havarijních stavů
  • diagnostika chyb

Podpora je zajištěna v módu 8 hodin denně v pracovních dnech se zajištěnou reakční dobou 4 hodiny (reakční doba se mění na základě charakteru požadavku).

V pracovních hodinách může zákazník kontaktovat servisního manažera, ve výjimečných případech i specialistu.

V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.

Na přání zákazníka jsou všechna hlášení a zásahy evidovány v jeho interním systému JIRA s vysoce přizpůsobenými procesy. V případech, kdy klient nepožaduje použití svého systému, používáme vlastní helpdesk řešení.

Použité technologie

  • Identity management
  • CA IdentityMinder
  • CA GovernanceMinder

Další projekty pro klienta

Související služby

Související řešení

Zaujala vás tato reference? Neváhejte nás kontaktovat. Kontaktuj AMI


Přejít na začátek stránky

Mapa stránek

© Copyright 1998-2014 AMI Praha a.s., powered by AMIGO CMS